week 2 - Reisverslag uit Varde, Denemarken van Rick Simons - WaarBenJij.nu week 2 - Reisverslag uit Varde, Denemarken van Rick Simons - WaarBenJij.nu

week 2

Door: Rick Simons

Blijf op de hoogte en volg Rick

13 September 2016 | Denemarken, Varde

De zondag zijn we met een groepje uit de klas wat hier ook in Denemarken zit naar Sam gegaan (jongen uit mijn klas) we hebben daar zijn stagebedrijf bezocht. Maandag heb ik een andere maissilo uitgespoten en 's avonds gemolken. Dinsdag is de loonwerker komen maaien dus hebben we 's avonds voor het eten even gekeken naar het gras of het al goed aan het drogen was, de temperatuur was hier namelijk rond de 30 graden de hele week en een stevig windje erbij dus dan droogt het gras heel hard. Woensdagavond is de loonwerker komen harken en overdag heb ik de kuilen bloot gezet en met de kuilvoersnijder blokken gesneden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick

Ik loop stage in Denemarken.

Actief sinds 08 Sept. 2016
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 1902

Voorgaande reizen:

08 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

05 September 2016 - 07 September 2016

De Heenreis

Landen bezocht: